Gra
Phase 10. Gra karciana
Wydawca: Mattel
Cena: 86.99 zł
73.07 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 73.07 zł
Czas dostawy:
2
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 13.99 zł brutto
- Kurier InPost 15.99 zł brutto
- Poczta Polska Pocztex Kurier 10.48 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.20 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Gra karciana "Phase 10" opiera się na jednym z wariantów remika, znanym jako Liverpool. Rozgrywka podzielona jest na 10 różnych faz. Każda z nich składa się z kombinacji kart. Można spośród nich wyróżnić np. 1 sekwens po 7, 2 komplety po 3 lub 7 kart w jednakowym kolorze. Wygrywa ten, kto pierwszy ukończy wszystkie etapy.
Twórcy wzbogacili znany system gry o nowatorskie rozwiązanie. Każdy etap aż do ukończenia jest dostosowany do poszczególnego rozdania. Uczestnicy, którzy ukończyli jedną fazę, od razu przechodzą do następnej. Gracze, którym się nie udało, muszą próbować aż do skutku. Po ukończeniu i położeniu aktualnej fazy gracz pozbywa się pozostałych kart, odrzucając je. Osoba, która zrobi to pierwsza, wygrywa aktualne rozdanie i nie otrzymuje kary. Pozostali otrzymują punkty karne, których wartość odpowiada kartom pozostającym w ich ręce.
Każda talia zawiera karty pominięcia oraz dzikie karty. Elementy te pomagają całkowicie zmienić przebieg rozgrywki oraz sprawiają, że jest znacznie bardziej emocjonująca i nieprzewidywalna! Dzika karta może zostać użyta zamiast karty z numerem oraz zamiast dowolnego koloru, co pozwala na ukończenie dowolnej fazy. Chcesz utrudnić przeciwnikowi wygraną? Karta pominięcia sprawi, że jego kolejka całkowicie przepadnie!
Cechy gry:
110 kart w dwóch taliach
Wiek graczy: +7 lat
Liczba graczy: 2-6
Twórcy wzbogacili znany system gry o nowatorskie rozwiązanie. Każdy etap aż do ukończenia jest dostosowany do poszczególnego rozdania. Uczestnicy, którzy ukończyli jedną fazę, od razu przechodzą do następnej. Gracze, którym się nie udało, muszą próbować aż do skutku. Po ukończeniu i położeniu aktualnej fazy gracz pozbywa się pozostałych kart, odrzucając je. Osoba, która zrobi to pierwsza, wygrywa aktualne rozdanie i nie otrzymuje kary. Pozostali otrzymują punkty karne, których wartość odpowiada kartom pozostającym w ich ręce.
Każda talia zawiera karty pominięcia oraz dzikie karty. Elementy te pomagają całkowicie zmienić przebieg rozgrywki oraz sprawiają, że jest znacznie bardziej emocjonująca i nieprzewidywalna! Dzika karta może zostać użyta zamiast karty z numerem oraz zamiast dowolnego koloru, co pozwala na ukończenie dowolnej fazy. Chcesz utrudnić przeciwnikowi wygraną? Karta pominięcia sprawi, że jego kolejka całkowicie przepadnie!
Cechy gry:
110 kart w dwóch taliach
Wiek graczy: +7 lat
Liczba graczy: 2-6
- Język
- polski, angielski
- Wydawnictwo
- Mattel
- Rok wydania
- 2023
- Oprawa
- Pudełko kartonowe
- Format
- 09.0x14.0cm
- Ciężar
- 0.18 kg
- Typ publikacji
- Gra
Gwarancja: 365 dni
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt