Dodano produkt do koszyka

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Książka

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Sweigart Al

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 79.00 zł 66.36 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 66.36 zł

Czas dostawy:
48 godzin
Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 13.99 zł brutto
  • Kurier InPost 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska Pocztex Kurier 10.48 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.20 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.
Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Nauczysz się, w jaki sposób:
· Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
· Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
· Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
· Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
· Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
· Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
· Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.
Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.
A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Tytuł oryginalny
Invent your own computer games with Python
Autor
Sweigart Al
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tłumaczenie
Sikorski Witold, Baranowski Maciej
ISBN
9788301193225
Seria
Programowanie dla dzieci
Rok wydania
2017
Wydanie
1
Liczba stron
400
Oprawa
Miękka
Format
16.6x22.4
Ciężar
0.66 kg
Typ publikacji
Książka

Gwarancja: 365 dni

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 209.00 zł 175.56 zł
Do koszyka
Cena: 29.90 zł 25.12 zł
Do koszyka
Cena: 79.00 zł 66.36 zł
Do koszyka
Cena: 239.00 zł 200.76 zł
Do koszyka
Kontakt

Księgarnia Pan Tadeusz
ul. Krakowska 47
33-100 Tarnów
NIP: 873-022-40-87
REGON: 850175885
14 622 38 61
pon. - pt. 9.00 -18.00, sob. 9.00 - 14.00
biuro@pantadeusz.eu